Branding și Marketing
Redefinim imaginea companiei tale
Campanii de marketing inovative și branding gândit special pentru afacerea ta

Branding inovativ
Brandul este un element esențial al fiecărei companii și reprezintă imaginea acesteia în ochii oamenilor. Brandul transmite clienților valorile, misiunea și viziunea companiei, iar un brand bine gândit va rămâne mult timp în mintea acestora.
Avantajele unui branding de calitate:
- Imagine mai bună în industrie, relevantă pentru clienți
- Clienții se vor identifica cu brandul și vor recomanda compania
- Consistență între brand și produsele companiei
Cum te putem ajuta?
Analiza brandului tău și redefinirea lui pentru a crește satisfacția clienților
Analiză
Analiza brandului curent, înțelegerea problemei, definirea elementelor brandului pentru companie, găsirea punctelor tari și slabe, și multe alte elemente ce ne vor ajuta să înțelegem mai bine situația actuală și ce ne vor ajuta să găsim soluții.
Grupuri țintă
Fiecare companie se adresează unui anumit grup de oameni și este important să aflăm nevoile și așteptările acestora. Doar așa vom putea construi un brand cu care ei să se identifice și să devină clienți loiali.
Obiective
Brandingul se bazează pe atingerea unor obiective specifice, iar noi te vom ajuta să le găsești și să le atingi fără bătăi de cap. Vom analiza compania și brandul existent și ne vom gândi împreună la aceste obiective.
Consistență
Produsele și serviciile companiei exprimă anumite stări și emoții celor care le folosesc. Compania trebuie să capteze aceste emoții și să le transmită mai departe prin brandul acesteia.
Promisiune
Brandurile conțin o anumită promisiune, transmisă prin toată imaginea companiei și ce reprezintă aceasta. Misiunea, viziunea, și modul de lucru trebuie să se regăsească în promisiunile brandului.
Brand Gap
Diferența dintre ce promite un brand prin imaginea sa și ce face de fapt prin produse și servicii se numește „brand gap”. Noi te vom ajuta să identifici această diferență și să o faci să dispară.
Marketing inovativ
Marketingul reprezintă modul în care o companie ajunge la clienții săi și cum le prezintă acestora produsele și serviciile sale. O strategie de marketing inovativă este eficientă, consumă un minim de resurse financiare și de timp, și reușește să atragă noi clienți constant.
Avantajele unui marketing bine făcut:
- Costuri minime pentru rezultate maxime
- Un flux constant de clienți noi ce vor deveni loiali brandului
- Posibilitatea de monitorizare și optimizare a campaniilor de marketing online

Cum te putem ajuta?
Campanii de marketing online și offline
Analiză
Trebuie să înțelegem compania din toate punctele de vedere pentru a putea crea un plan de marketing potrivit pentru produsele și serviciile sale, dar care să și rezoneze cu clienții acesteia.
Obiective
Pentru a demara o campanie de marketing este necesar să știm unde vrem să ajungem și care sunt obiectivele noastre clare. Vom dezbate aceste obiective având în vedere situația actuală a companiei.
Plan
Un plan de marketing bun are mai multe elemente combinate, precum produsele, unde, cui, de ce, și cum vindem. Împreună vom identifica toate aceste lucruri pentru a-ți garanta un plan de marketing ce va lăsa concurența în urmă.
Online și Offline
În ziua de azi majoritatea industriilor se mută în mediul online, unde suntem și noi o mare parte din zi. Cu toate acestea, reclamele offline și materialele brandului nostru sunt și vor rămâne importante. Noi te vom ajuta să îți uimești clienții pe toate planurile.
Grupuri țintă
Nu irosi bani pe campanii de marketing ce se adresează tuturor, adică nimănui. Trebuie să cunoști grupurile țintă pe care vrei să le atragi spre produsele tale. Este mai simplu decât crezi și necesită doar un nou mod de gândire.
Nevoile clienților
După identificarea grupurilor țintă, este nevoie să înțelegem nevoile acestora, pentru a ști cum să venim în întâmpinarea lor. Problemele pe care le rezolvă produsele tale trebuie să se regăsească și în campaniile de marketing ale companiei.
Branding-ul și marketing-ul merg mână în mână.
Noi te putem ajuta să ajungi unde îți dorești.
branding și marketing,
de la malul mării.
